Ga naar inhoud

MSN! Virus! Wie kan mij helpen?

Gast xValeriiee

Aanbevolen berichten

Gast xValeriiee

Hallo.

Ik heb de MSN-versie van 2009. Ik had eerst altijd MSN Plus!, maar van onze computer heeft iemand alle bestanden gewist. Ik downloadde dus MSN van 2009 opnieuw en wilde ook MSN Plus! downloaden. Maar steeds als ik dat doe, dan staat er dat er een virus gevonden is. Ik heb het heel vaak geprobeerd. 1 keer heb ik geklikt op 'doorgaan,' maar toen zat er een virus op de computer en die heb ik toen moeten verwijderen. Dit was natuurlijk erg dom, dus dat doe ik niet meer. Maar nu zit ik nog wel steeds met het probleem dat ik geen MSN Plus! heb en ik wil die wel graag, want ik vond die altijd erg handig. Ik download hem altijd op de officiële site van MSN Plus!, dus ik vind het raar dat dat nu niet lukt. Kan er iemand mij helpen? Of weet er iemand hoe dit komt?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens kijken of malware de download niet hindert ?

Download HijackThis

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er een virus in zit en er een kwaadaardige code is.
OK, als het dat maar is. De meeste antivirusprogramma's herkennen HijackTHis niet als een legitiem programma. Maar daar zitten ze fout. Kan je door de foutmelding van NOD32 heen doorgaan met het downloaden en installeren ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xValeriiee
OK, als het dat maar is. De meeste antivirusprogramma's herkennen HijackTHis niet als een legitiem programma. Maar daar zitten ze fout. Kan je door de foutmelding van NOD32 heen doorgaan met het downloaden en installeren ?

Ja, dat heb ik vorige keer gedaan en toen had ik een virus op mijn computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat heb ik vorige keer gedaan en toen had ik een virus op mijn computer.
Dan zeker toch niet van HijackThis ... want dat is absoluut betrouwbaar. Wat NOD32 ook mag vertellen. Maar het is uiteraard je eigen keuze of je hiermee door wil gaan of niet ? Beïnvloeden willen we je zeker niet doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.