Ga naar inhoud

MSN! Virus! Wie kan mij helpen?

Gast xValeriiee

Aanbevolen berichten

Gast xValeriiee
Dan zeker toch niet van HijackThis ... want dat is absoluut betrouwbaar. Wat NOD32 ook mag vertellen. Maar het is uiteraard je eigen keuze of je hiermee door wil gaan of niet ? Beïnvloeden willen we je zeker niet doen.

Ja, dat klopt. Maar dat virus is afkomstig van MSN Plus! en niet van HijackThis. Maar wel raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt. Maar dat virus is afkomstig van MSN Plus! en niet van HijackThis. Maar wel raar.
Dat is perfect mogelijk. Bij MSN Plus wordt allerlei "rommel" mee op de PC gezet, die door antivirusprogramma's inderdaad herkend wordt als virussen of spyware. Het zit hem in de Plus (de rommel, dus), die je beter niet downloadt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xValeriiee

Ja, maar ik zou bijvoorbeeld graag dus een andere kleur lettertype op MSN willen. En die kan ik alleen maar met MSN Plus! Is er geen andere oplossing om mijn lettertype een andere kleur te geven? Nu kan ik alleen maar die standaard kleuren kiezen. :P

---------- Post toegevoegd om 19:48 ---------- Vorige post was om 19:47 ----------

Vaag, die smilie moest niet achter mijn zin. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.