Ga naar inhoud

Foto`s resizen

ricje20

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik moet door de weken heen (echt) duizenden afbeeldingen resizen (naar formaat 484 × 484 en formaat 90 × 90). Ik doe dit nu handmatig met adobe photoshop maar dat is erg veel werk en ik zou graag een simpelere manier willen om deze afbeeldingen snel te kunnen resizen... :pcguru:

Ik hoop dat iemand een goed programma of een goede oplossing heeft....

mvg,

Ricje20

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het geprobeerd...

maar... je kan maar 1 afbeelding tegelijk openen.. :S met photoshop gaat het sneller dan met Irfanview...

ik zoek iets waar ik bijv. de afbeeldingen inzet / selecteer, dan een maat invoer, en dat hij alles dan resized... (zoiets zou handig zijn ;)

(Alvast bedankt voor de reactie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb erg veel gehad aan visualizer photo resizer. maar ik kom er net achter dat het eigenlijk niet 100% is wat ik zocht...

ik weet niet of het er is (ik > denk < het wel), maar ik wil graag een programma dat (net zoals de visualizer photo resizer) een boel afbeeldingen tegelijk kan resizen, maar dan opslaat als een nieuw bestand en niet het 'oude' bestand overschrijft...

bijv:

ik heb een paar afbeeldingen met de afmetingen 484 × 484, nu wil ik van al die afbeeldingen, als het ware, als een nieuw bestamd opslaan met andere afmetingen (90 × 90).

dus dan heb ik van 1 afbeeldign 2 bestanden met 2 × een andere maat...

snap je? xD

ik hoop dat jullie hier iets voor weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft!!!

Dan kan je best map 1 kopieren en plakken onder de andere naam.

Map 2 kan je resizeren.

Je behoudt beiden formaten.

Ik denk dat dit dan de enige oplossing is...

Erg bedank voor de hulp!!!

(kweezie wabbit)

Dan overschrijft hij alsnog de " huidige " map...

toch bedankt voor de genomen moeite!

mvg,

ricje20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.