Ga naar inhoud

antivirus action trojan

Aanbevolen berichten

Logje HijackThis ziet er nu prima uit. Bij Malwarebytes heb je de aanduiding "no action taken" achter de gevonden items. Dit zou er op kunnen wijzen dat je enkel gescand hebt, maar niet voor het verwijderen van deze besmetting hebt gekozen. Wil je Malwarebytes nog eens opnieuw laten scannen en nu wel degelijk kiezen voor "verwijderen". Hang daarna een nieuw logje van MBAM in je volgende bericht ... en laat dan ook even weten of onze "vriend" Antivirus Action nog iets van zich laat horen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb op herstel alles geklikt, ik denk dat ik de verkeerde heb geupload :). hij zei dat hij bezig was met alles in de quarantaine te zetten.

vanochtend heb ik mijn pc gewoon opgestart en ik kreeg geen melding van antivirus action. ik heb daarna ccleaner laten lopen op het register en hij gaf aardig wat fouten (zie post #8). ook wilde hij de registersleutel van het virus herstellen. ik heb maar niks gedaan. gewoon niks doen, of uitzoeken?

aangepast door andreazzz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.