Ga naar inhoud

Klassiek aanmeldingsvenster

djdanvan

Aanbevolen berichten

:ciao: Beste forumleden,

Hoe verander ik het aanmeldings venster (met verschillende gebruikers) in XP van klasiek (zoals in een netwerk) naar gewoon standaard?

Dit zou zijn gewijzigd maar ik krijg dit niet meer standaard, een venster vertelt mij dat de netwerk serrvices moeten verwijderd worden?.

Als ik dit wil veranderen in "De manier waarop de gebruikers zich aan of afmelden wijzigen"

kan ik niets aanklikken (uitgeschakeld).

Wie kan mij verder helpen?

zie bijgaandepost-4161-1417704201,3022_thumb.jpg

Dank u.

groeten djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dit werkt niet? :

• Klik op de Start knop
  • Kies configuratiescherm
  • Selecteer gebruikersaccounts
  • Klik op de link "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen"
  • Klik het vakje "Het welkomstvenster gebruiken" aan als u via het welkomstvenster wil aanmelden. Als u liever de klassieke aanmelding gebruikt klikt u dit vakje uiteraard uit.
  • Daarna klikt u op de knop "Opties Toepassen"

Zie ook: A discussion about the availability of the Fast User Switching feature

Zie ook: Unable to "change the way users log on or off" due to "a recently installed program having disabled the Welcome Screen..."

• Maak eerst een herstelpunt alvorens belangrijke wijzigingen door te voeren in het register!!!

http://www.pc-helpforum.be/f206/hoe-maak-ik-een-herstelpunt-windows-27526/

• Om een herstelpunt terug te zetten volg je onderstaande procedure:

http://www.pc-helpforum.be/f206/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27961/

Ging klassieke inlogmethode vroeger wel? Dan kan je proberen een herstelpunt van enkele weken geleden ofzo proberen terug te zetten...

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we eens zien of er malware op je computer geinstalleerd is.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eens met het Windows XP login scherm.reg bestand.

Na downloaden en uitpakken van het RAR bestand,

klik je op Windows XP login scherm.reg en bevestig met Ja

Met het andere register bestand kan je het Klassieke aanmeldingsvenster instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig, maar ik krijg geen resultaat met het voorgaande,

t'Zal niets anders opzitten dan gewoon met het klassieke aanmeldings venster werder te werken.

Of wie weet?

alvast dank aan de personen die mij wilden helpen

groeten djdanvan

zie verder "PC besmet met?" in het forum HJT

dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.