Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een laptop van het merk ASUS, serie K50IN. Een aantal dagen geleden, nadat mijn koptelefoon met microfoon lange tijd in mijn computer had gestoken, ging mijn laptop heel luide geluiden maken nadat ik de stekker had verwijderd.

Ik heb nooit last gehad van de interne microfoon, maar nu gedroeg de laptop zich als een microfoon, in die zin dat je erop kon tikken en het klonk alsof je tegen een microfoon tikte,... Ook maakt het heel scherpe schrille geluiden bij dichter komen naar de computer.

Met het gevolg dat ik nu mijn externe microfoon er in laat zitten. Daar heb ik ook problemen mee ondervonden, als ik iets wil opnemen, maakt het vreselijke geluiden en ik vermoed dat het iets met het andere probleem te maken heeft.

Ik heb geprobeerd wat ik kon: opnameapparaat uitschakelen, terug inschakelen, opnieuw opstarten, driver gecheckt, niets haalt wat uit. Het blijft steken in luide microfoonmodus.

Weet iemand raad?

Groeten,

Mus

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.