Ga naar inhoud

computer start tot inlog scherm maar verder niets

diseriè

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik zat vandaag op men bed met mijn computer en m'n baterij was plat en wou deze opladen. maar bij het nemen stoote mijn computer de rechter zijkant tegen men rand van men bed en men computer viel uit. dan wou ik men computer weer opstarte en dit duurde heel lang het begon met het kiezen in welke mode ik hem wou opstarte, ik koos normaal en wachte toen hij begon op te starte kwam er op bestanden laden en windows opstarten maar niet op de manier zoals normaal toen hij opgestart was kwam ik op het inlog scherm maar kon niets in type of aanklikken en het scherm was niet 1900x1600 als normaal, toen wachte ik 5 tot 10minuten en er kwam op opstartherstel computer op problemen controleren... ik heb bijna een uur gewacht en het zei dat de computer niet kon hersteld worden en dat ik nog eens kon proberen nu heb ik hem weer op gestart en het is juist het zelfde

mijn computer is nog geen jaar oud het is een packard bell easynote lj 65

heeft iemand een oplossing? alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.