Ga naar inhoud

Toegang geweigerd Desktop

w0nderfull

Aanbevolen berichten

Hallo mensen hier op het forum

Ik weet niet zo goed waar dit probleem moet maar deze leek mij zelf het beste dus post ik het maar hier.

Het probleem gaat over mijn laptop die waarschijnlijk al op het punt staat te sterven (er zitten scheuren in en zo)

Als ik deze opstart krijg ik een fout melding waardoor ik niet normaal met mijn computer kan werken. (Geen internet, geen msn , geen word)

Het blokje wat ik er voorkrijg als ik de computer opstart =

C:\\windows\system32\config\systemprofile\desktop is niet toegankelijk toegang geweigerd.

Ik heb al vanalles geprobeerd via systeem herstel en al maar het blijkt dat ik geen systeem herstel punten heb of zo.

Al die tijd (want het is al een hele poos) heb ik op veilige modus met netwerkmogelijkheden gezeten , normaal had ik daar wel internet maar nu opeens ook niet meer. hij zegt dat ik wel verbinding heb maar logt msn niet in en wil ook niet op internet paginas .

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen want ik word nu echt een beetje wanhopig er van omdat het me steeds maar niet lukt.

extra info: Mijn laptop is een acer en er staat vista op.

Alvast bedankt

Gr. W

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.