Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb plots problemen met het versturen van mijn mails.Ik krijg telkens een foutmelding en blijven de mails in mijn postvak uit staan.Ik kreeg te horen van mensen dat ze meerdere keren dezelfde mails kregen van mij. Dus blijkbaar worden de mails toch verstuurd maar wat is de reden van deze foutmelding?Telkens wanneer ik outlook express open verstuurd hij deze mail opnieuw.Heb al systeemherstel gedaan zonder resultaat.

Wie weet raad?

Alvast bedankt.

Mvg Wes.

Deze foutmelding krijg ik wanneer ik een mail verstuur:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'in.telenet.be', Server: 'in.telenet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR invalid username/password', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Geplaatst:

Bij Telenet is de laatste tijd wel wat problemen geweest met de verzenden / ontvangen van mails.

In dat geval moet je gewoon wachten.

De wachtwoord is correct tenminste als je niet had verandert.

U dient niks anders te doen dan te wachten tot Telenet weer in orde is.

De beste test is naar Telenet webmail te gaan en normaal gezien bij problemen komt je er ook niet binnen.

Geplaatst: (aangepast)

Ik geraak perfect op telenet webmail.

Mails ontvangen met outlook express gaat perfect.

Enkel bij het versturen krijg ik een foutmelding en blijft mijn mail hangen in postvak UIT.

Maar blijkbaar worden de mails wel verstuurd.Ik moet deze mail telkens zelf uit postvak UIT verwijderen anders word deze mail telkens verzonden wanneer ik outlook express open of sluit.

Vind dit toch vreemd als dit het probleem van telenet zelf zou zijn.

Wat ik ook vreemd vind dat bij accounts in oulook er bij email er enkel "in.telenet.be email standaard staat. Enkel deze is beschikbaar.

Ik dacht dat hier vroeger meerdere stonden zoals uit.telenet.be?

Mvg Wes.

aangepast door wes45
Geplaatst:

Het is voor outlook inderdaad:

in.telenet.be

uit.telenet.be

maar tegenwoordig is dat ook maar dan voor outlook 2007

pop.telenet.be

smtp.telenet.be

Wat betreft: in.telenet.be als standaard staat heeft enkel te maken dat je uw naam als in.telenet.be opgeeft.

Dus andere zien u als naam in.telenet.be

Klik erop en dan eigenschappen.

Nu ziet je in.telenet.be en wijzigd naar uw naam.

Vind dit toch vreemd als dit het probleem van telenet zelf zou zijn.

Er is de laatste maand veel verkeerd bij Telenet wat betreft emails.

Dat heeft te maken dat Telenet wijziging heeft aangebracht.

Ook ik heb regelmatig dat probleem.

Geplaatst:

Hallo,

De naam gewijzigd maar zonder succes.Net iets anders geprobeerd.

Ik heb net alle dbx bestanden verwijderd in C:\Documents and Settings\uw_account\Local Settings\Application Data\Identities\{2D9B0A07-4408-4384-883E-BD8F7066740F}\Microsoft\Outlook Express.

Deze bestanden heb ik in een andere map geplaatst als back-up.

Het probleem is nu wel opgelost!

Alles werkt weer normaal.Heb dan enkel de map dbx van postvak in teruggezet en werkt nog steeds.

Derest heb ik niet meer teruggezet omdat ik deze niet meer nodig heb.

Zouden deze mappen corrupt zijn geweest?

Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?

Alvast bedankt.

Mvg Wes.

Geplaatst:
Alles werkt weer normaal.Heb dan enkel de map dbx van postvak in teruggezet en werkt nog steeds.

Derest heb ik niet meer teruggezet omdat ik deze niet meer nodig heb.

Zouden deze mappen corrupt zijn geweest?

Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?

Dat was een optie die ik je nog wilde voorstellen : het verplaatsen van alle .dbx-bestanden naar een aparte map en dan met een volkomen cleane OE opnieuw beginnen. Nu alles normaal functioneert is de kans heel groot dat één van je .dbx-bestanden inderdaad corrupt was. Wat kunnen de oorzaken zijn ? Een bericht dat ofwel té groot, ofwel onleesbaar is geworden ... waardoor het de boel belazert. Ofwel een map die té vol zit met berichten en daardoor blokkeert. In jouw geval lijkt me de eerste optie de meest voor de hand liggende te zijn geweest.

Maar nu alles weer prima werkt, doet het er eigenlijk niet meer zo veel toe wat de oorzaak ook mag geweest zijn :-)

Eén vraagje toch nog : wat doe je met het comprimeren van je mappen van OE ? Aanvaard je dat voorstel en laat je comprimeren ? Of doe je dat niet ? Want in het eerste geval blijft je OE wel veel "gezonder" dan in het tweede geval ;-)

Geplaatst: (aangepast)

Ok bedankt.

Mvg Wes.

Comprimeren annuleer ik dikwijls en doe ik het naar een tijdje.Ik doe dit niet altijd.

Maar zal het in het vervolg altijd doen als mn outlook het vraagt.

Mvg Wes.

aangepast door kape
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.