Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik weet dat ik een harde schijf heb van 250GB, toch zie op de C-schijf 125GB staan!

Dit heeft wss met partities te maken, ni?

Zo ja, kan ik de C-schijf groter maken, en zo die andere (onbekende) kleiner?

Mvg, Jonati

Geplaatst:

Ik denk niet dat je dat daar kunt.. Moet je een ander programma voor gebruiken. Ik weet niet welk juist, aangezien ik al lange tijd niet meer in windows werk, enkel nog met linux, wat veel beter is (en waar je dingen als dit amper gaat tegenkomen)

Dus: Google it of installeer linux ;) (bv. ubuntu)

Grtz.

Geplaatst:

Dit heb ik gedaan, en is gelukt me dunkt!

Maar na het heropstarten, ai ai, krijg ik de melding "bootmgr werkt niet, druk ctrl alt del"; maar als ik dit doe, gebeurt er niks!!!

Hellllllllllllllllllllllp

Geplaatst:

Ik kan niet opstarten vanaf deze cd!

Ik krijg bij opstart nu; "Reboot and select boot device or insert boot media in selected boot device and press a key"

Vorige keer kreeg ik de vermelding; "bootmgr is missing; druk ctrl alt del" (dit ging ook niet); zou dit aan mijn keyboard liggen; ik heb er 2 met een stationneke (mss beter met rechtstreekse usb aansluiting, of staat dit er los van????)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.