Ga naar inhoud

Laptop zwart scherm

hobbes

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb net een batterij vervangen op mijn Dell-laptop maar hij start niet meer op. Bij normaal opstarten krijg ik een bericht dat hij niet normaal kan opstarten, dus probeer ik "Opstartherstel starten (aanbevolen)". Maar daar krijg ik alleen een zwart scherm.

Als ik via de Bios in veilige modus probeer op te starten, komt hij ook terecht in het scherm waarin ik "opstartherstel starten (aanbevolen)" kan kiezen, dus draai ik dan in een rondje.

Enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Kan het iets te maken hebben met het feit dat ik de batterij vervangen heb? Zowel met de oude batterij (die laadde niet meer op) als met de nieuwe hetzelfde probleem als ik op netstroom probeer op te laden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, en daar blijkt nu ook de oplossing van het probleem te zitten. In de Bios was de config van de harde schijf (ASAT) plots verkeerd. Geen idee hoe dat is veranderd (ik was in tijden niet meer in de BIOS geweest) maar 't is dus weer in orde. Bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.