Ga naar inhoud

Wachtwoord , gebruikersnaam foutmelding !

Gast Bolio

Aanbevolen berichten

Dag iedereen ,

Vandaag heb ik mijn nieuwe pc eindelijk kunnen installeren. Hierbij is er al aardig wat fout gegaan .

1) Pc maakt enorm veel lawaai .

2) Foutmelding bij installeren far cry 2 ( bepaald .dll bestand kon niet op de computer gevonden worden).

3)Na het wijzigen van de gebruikersnaam en het wachtwoord en te heropstarten kan ik niet meer inloggen omdat mijn gebruikersnaam of wachtwoord zogezegd verkeerd wordt ingetypt.

Ik heb een versie van windows 7 home premium 64 bit.

Ik ben ontzettend verveeld met de situatie omdat ik echt lang uitgekeken heb naar deze nieuwe pc en alles wat dat met zich meebrengt.

Hopelijke kunnen jullie mij alvast een beetje helpen.

Alvast Bedankt

Vriendelijke groet

Sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

3)Na het wijzigen van de gebruikersnaam en het wachtwoord en te heropstarten kan ik niet meer inloggen omdat mijn gebruikersnaam of wachtwoord zogezegd verkeerd wordt ingetypt.

Wat jij hier vraagt, is het omzeilen van het wachtwoord.

De regels van PCH bepalen dat we hierbij niet kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar vraag ik ook niet achter , ik zou gewoon graag een diagnose willen...

"Is het mogelijk dat door een windows bug het wachtwoord automatisch als fout aanzien wordt?"

Vriendelijke groet ,

Sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem zelf kunnen oplossen. Bij het inlog scherm moest ik mijn wachtwoord in qwerty ingeven en aangezien ik mijn wachtwoord in azert had ingevuld bij configuratiescherm werd dit steeds als fout aanzien. Hopelijk kan iemand hiermee geholpen worden in de toekomst als die met hetzelfde probleem zit. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen zodat windows bij het inloggen al op azerty staat?

Groeten ,

Sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om toetsenbordindeling naar azerty te zetten volg je volgende procedure:

1. Klik onderaan op de ronde startknop

2. Kies aan de rechterkant voor Configuratiescherm

3. Klik dan op het groene "Klok, taal en regio"

4. Klik op het groene "Land en taal"

5. Klik op het tabblad "Toetsenborden en talen". Klik op "Toetsenborden wijzigen..."

6. Bij "Geinstalleerde services" zie je het kopje "Toetsenbord" met daaronder enkele talen. Klik op een taal en kies aan de rechterkant voor "Verwijderen" (klik bv op Nederlands en kies Verwijderen)

7. Zorg dat er geen enkele taal meer staat onder het kopje "Toetsenbord".

8. Klik dan op "Toevoegen" en kies "Nederlands (Nederland) en zet een vinkje voor Nederlands. Klik op OK aan de rechterkant.

Je andere probleem, namelijk dll kan niet gevonden worden bij Far Cry 2. Welk .dll bestand kan niet gevonden worden?

*** In het vervolg geen meerdere vragen in één keer posten, maar afzonderlijke vragen zodat het overzichtelijk blijft ***

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bestand dat niet kan teruggevonden worden is het volgende: MSVCP71.dll

Sommige mensen zeggen dat ik google moet raadplegen maar ik verkies toch eerder de persoonlijke aanpak dan hersenloos beginnen intypen op google en zo maar een bestand te gaan downloaden van gelijk welke site.

Alvast Bedankt

Vriendelijke groet,

Sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit niets anders op dan dit ontbrekende bestand te downloaden vanaf het internet.

Hier kan je de ontbrekende 2 bestanden veilig downloaden. Pak dit zip-bestand ergens uit op je computer. Je zult merken dat dit zip-bestand 2 bestanden bevat (dubbelklik nog eens op de gezipte map om die 2 bestanden te zien)

Waar moet je deze 2 bestanden naar toe kopiëren? Dat hangt af of je een 32bit versie of 64bit versie van Windows 7 hebt.

Bij een 32bit-versie van Windows 7 kopieer je beide bestanden (dus msvcp71.dll en msvcr71.dll) naar c:\windows\system 32

Bij een 64bit-versie van Windows 7 kopieer je beide bestanden (dus msvcp71.dll en msvcr71.dll) naar c:\windows\syswow64

Overschrijf eventuele aanwezige bestanden.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een register scan kan fouten herstellen maar ik denk niet dat die ontbrekende dll's kan zien. Nooit een register scan vanuit een website opstarten want dat zijn meestal fake-registerscans die spyware op je computer installeren.

Wat je wel altijd kunt doen is CCleaner installeren en je register daarmee opkuisen. CCleaner is veilig.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

PS: Zijn je twee problemen opgelost? Dat met azerty toetsenbordindeling en ontbrekende dll van Far Cry 2 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.