Ga naar inhoud

printen vanuit microsoft word

Gast loeloeloesje

Aanbevolen berichten

Gast loeloeloesje

hallo iedereen

ik moet nu voor school een project uitprinten.

onze lay-out heeft in de voettekst een kleurenbalk.

echter, als we het uitprinten zien we deze niet.

dit kwam volgends mij door de lineaal link en boven in beeld. deze hebben we dan ook aangepast maar nog pakt de printen een bepaald hoeveelheid van de randen van de bladzijde niet met printen!

heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast loeloeloesje

ja dat zou inderdaad kunnen alleen bijv. het voorblad zijn alle randen gekleurd, en het is niet mooi als dan de randen wit wijn snap je?

misschien een andere optie mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het net op mijn printer afgedrukt, en ik krijg de randen wél perfect afgedrukt. Het heeft dus met de printer te maken van je school.

In bijlage heb ik het grote tekstvak wat van de marges af gesleept, zodat er meer witruimte is, zodat de printer van je school het waarschijnlijk nu wel aankan.

[ATTACH]7220[/ATTACH]

(tip: je hebt ook veel keuze aan voorbeeldbladen die je kunt aanpassen op het tabblad Invoegen, en dan links op Voorbladen klikken)

Er moet altijd wat witruimte zijn, want anders kan een printer dat niet afprinten! Printers moeten minimaal enkele millimiters witruimte hebben aan alle kanten.

aangepast.docx

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.