Ga naar inhoud

upgraden pc

Hyaroko

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik had ook even een vraagje over een PC. Als het naar een ander topic moet hoor ik het wel.

ik heb 2x HD5770 liggen.

nu wil ik wat gaan upgraden omdat derest eigenlijk vrij oud is.

Ik heb een PC met een oud MSI moederbord van ongeveer 3 jaar geheugen is van GEIL 4gig DDR3 dus dat gaat nog wel.

2 sata schijven van WD gaat ook nog wel.

mijn processor is een intel core 2Duo E4600 :)

Nu heb ik 1 van mijn videokaarten de Asus EAH5770 met voltage tweak in mijn oude pc zitten om beetje te kijken maar waarschijnlijk is mijn PCI slot ver over de houdbaarheidsdatum!

ik vroeg me af wat jullie ingeving is t.o.v. een nieuw moederbord en proccesor om het allemaal wat leuker te maken.

Als ik namelijk nu een game opstart (WoW) dan krijg ik wel hoge FPS alleen krijg ik vrij veel screen freezes.. dit ligt waarschijnlijk aan een verkeerde voeding of me beeldscherm heeft een te lage refresh rate t.o.v. me videokaart. Echter een full HD scherm krijg ik vandeweek binnen.

ik heb de beschikking over mogelijk een i7 920 of ik zat te denken.. wat vinden jullie hiervan

aangezien de link niet werkt.. als je naar alternate gaat en dan hardware aanklikt en naar upgrade kits helemaal onderaan. dan staat er een ALTERNATE Upgrade Kit MSI 770-G45 + Phenom II X6 1055T (Kit, Moederbord, CPU)

ik hoor het wel!

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.