Ga naar inhoud

Spellingscontrole Word - Nederlands

lotje87

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met mijn spellingscontrole in Word. Ik heb wel nog grammatica controle (groene lijntjes), maar de rode lijntjes komen er niet meer op.

Ik heb dit probleem enkel als de taal in het Nederlands staat, dus in het Engels en het Frans heb ik wel nog een volledige spellingscontrole.

Heb ondertussen in het archief wel al een onderwerp gevonden hierover, maar jammer genoeg is het daar niet opgelost.

http://www.pc-helpforum.be/f183/spellingscontrole-word-en-outlook-17714/index2.html

Iemand die een oplossing weet? Heb al verschillende keren al mijn instellingen die ik terug vind in word bekeken en die zouden allemaal goed moeten staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dit staan in mijn instellingen, dus ik vermoed dat dat correct is?

post-22864-1417704206,3007_thumb.jpg

Ook nog even vermelden dat ik vorige week geprobeerd heb om Office te herstellen via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen. Jammer genoeg heeft dat niet geholpen.

Mss ook even vermelden dat ik de Office Enterprise heb, al maakt dat wss geen verschil...

Ondertussen 'Engels' verwijderd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens in jouw bovenstaande afbeelding op "Verenigde staten" staan (onder het kopje Toetsenbord) en klik rechts op Verwijderen. Zie dan eens of spellingscontrole terug werkt in word. (desnoods opnieuw opstarten van je computer). Zorg dus dat er niets meer staat van "engels", maar ENKEL de eerste regel Nederlands dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.