Ga naar inhoud

Gmail in Outlook 2010

bdeferme

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn laptop Windows 7 en Office 2010 geïnstalleerd. Ik heb 2 gmail-adressen met beide dezelfde problemen. Met 2 professionele adressen waar ik geen webmailmogelijkheden heb heb ik dat probleem niet.

Voordien had ik Windows Vista met Office 2007 en had ik dat probleem ook niet.

Telkens als ik vraag om mijn mails te ontvangen, komt er op een venster dat hij de mappen aan het synchroniseren is (In de vorige versie stond er gewoon ...ontvangen..., zoals nu ook bij de professionele e-mailadressen).

Bij het pas opstarten van outlook, lijkt er geen probleem want mappen synchroniseren... verdwijnt onmiddellijk weer, het lijkt alsof alle mails binnengekomen zijn. Als ik echter de g-mails controleer op mijn webmail, blijven er nog een redelijk aantal achter op mijn webmail. Vroeger liet ik alle mails op mijn webmail ook staan, nu doe ik dat niet, aangezien ik, telkens ik, mijn computer formatteer (ongeveer jaarlijks) opnieuw alle mails die ik ooit in outlook verwijderde moet binnenhalen, omdat die nog op mijn webmail stonden.

Soms krijg ik ook een foutmelding, maar dan op andere momenten ook weer niet.

De foutmelding is dan de volgende:

Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via [...]@gmail.com... rapporteert fout (0x800CCC0F): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via [...]@gmail.com. Fout: De TCP/IP-verbinding is onverwacht door de server afgebroken. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Tot slot gebeurt dat ik mijn outlook even afsluit om daarna terug op te starten, maar dit lukt niet, zodoende dat ik mijn computer weer moet opstarten. Dan lukt dat wel weer.

Kan er mij iemand helpen, want outlook hebben en telkens terug naar de webmail gaan is ook niet echt de bedoeling?

aangepast door bdeferme
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.