Ga naar inhoud

Probleem met rtl gemist


Bell

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kan sinds 2 dagen (nadat ze die site veranderd hebben) geen uitzendingen meer terug zien op www.rtlgemist.nl. De systeemcheck heb ik zijn werk laten doen en die gaf aan dat ik alle nodige programma's op mijn computer heb geïnstalleerd. Ook heb silverlight verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd maar ook dit werkt niet.

Wat nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met deze:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen

Computer opstarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had CCleaner al op mijn computer dus dat scheelde.

Al deze gegeven stappen heb ik uitgevoerd maar helaas mocht dit niet baten.

Heeft u nog andere opties ?

Ik hoop dat u mij kunt helpen, want dit is toch wel een vervelend probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.