Ga naar inhoud

Afmelden via Taakbeheer

vinnie007

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had graag geweten hoe je kan instellen dat een gebruiker andere gebruikers op de pc kan afmelden via Taakbeheer>Gebruikers.

Is dit eigenlijk wel mogelijk? We vinden het allemaal irritant om iedere keer naar de gebruiker zelf te moeten gaan om dan af te sluiten, als er 3 andere users openstaan is dit best vervelend.

Groetjes, Vin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de pc uitschakelt terwijl er nog gebruikers zijn aangemeld, krijg je toch de vraag om alle gebruikers af te melden?

Bevestig met "ja" en de gebruikers worden afgemeld voor windows afsluit en de pc uitschakelt.

Dit was toch zo in Win XP. Met Win 7 heb ik maar 1 gebruiker en dus nog niet kunnen testen maar ik vermoed dat het nog wel werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als die discipline niet lukt volg je gewoon onderstaande stappen;

1.) Open taakbeheer. (Ctrl + ALT + Delete.)

2.) Normaal kom je standaard op de openstaande toepassingen terecht, navigeer in de tabs naar "Gebruikers".

3.) Hier klik je op de namen van de personen die u wenst af te melden en klik daarna op de button "Afmelden".

taakbeeer%20help.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.