Ga naar inhoud

vga driver wil niet installeren

Eveline82

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Die nvidia chip is blijkbaar alleen van toepassing op de Aspire en niet de Travelmate.

Daar alle voorgestelde drivers het blijkbaar niet doen vrees ik een beetje dat je ofwel terug Vista erop moet zetten of dat je upgrade naar Windows 7.(ik ben voorstander van de laatste optie daar win7 reeds van alle drivers voorzien is meestal)

Mijn welgemeende excuses dat ik je niet verder heb kunnen helpen maar moest ik nog iets vinden dan laat ik het zeker weten.:sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ok..

nou dan wil ik je toch bedanken voor je hulp!!

---------- Post toegevoegd om 18:47 ---------- Vorige post was om 18:44 ----------

als ik trouwens bestanden zie van windows, x64 en x86, welke moet ik dan hebben? want heb volgens mij 32bit (weet verschil ook niet precies tussen 32bit en 64bit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit je logje van Everest is niet direct op te maken of het een 32 of 64bit versie is dus kun je daarom toch nog even onderstaande uitvoeren als je wil.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.