Ga naar inhoud

Internet doet het niet op 1 computer

smashingme

Aanbevolen berichten

Het netwerk geeft aan dat hij het prima moet doen maar nee, geen internet. Dit was toenet gebeurd mijn google chrome crashde en ik kon de browser maar niet wegklikken.

Heb em toen opnieuw opgestart en nu doet het internet het niet meer. Natuurlijk doet het internet het wel op onze andere computers.

Hopelijk weten jullie een oplossing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik bij start>uitvoeren>cmd>ping google.com tik dan krijg ik dit:

Antwoord van 66.102.13.106: bytes=32 tijd=15 ms TIL=53

Antwoord van 66.102.13.106: bytes=32 tijd=14 ms TIL=56

Ping-statistieken voor 66.102.13.106: Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0 <0% verlies>.

Dat zit dus goed. Grote kans dat er en proxy instelling fout zit of in ieder geval iets waardoor de applicaties niet goed functioneren. Kunnen jullie misschien hier meer mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen dit eerst doen:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator".

Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.