Ga naar inhoud

Backup vanWindows 7 en Outlook

Jane03

Aanbevolen berichten

Sinds maart 2007 heb ik een nieuwe PC waar Windows 7 op is geïnstalleerd en Microsoft Outlook.

Ook is er Zoomtext ( vergrotingsprogramma voor slechtzienden) geïnstalleerd maar dit programma werkt niet meer sinds er een update is gedaan. Een monteur heeft het programma opnieuw geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet. Het advies is nu om de PC middels recovery functie (F11) opnieuw te installeren. Ik begrijp dat alle gegevens dan verdwijnen en ik vraag me af of als ik een backup naar een externe harde schijf plaats dan ook alles bewaard blijft. In mijn Outlook staan veel e-mailberichten die ik wil bewaren en ik weet niet of dit in de backup wordt meegenomen en weer teruggeplaatst kan worden. Ook werd mij verteld dat als dit niet de oplossing oplevert ik een nieuwe videokaart zou moeten kopen maar dit lijkt mij vreemd dat ik in een nieuwe PC een nieuwe kaart zou moeten plaatsen bovendien zal dan de garantie vervallen. Ik hoop dat iemand mij een advies kan geven. Al vast bedankt.

Jane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer een systeemherstel te doen naar een herstelpunt voor de update.

http://www.pc-helpforum.be/f251/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27958/

Beste Kweezie wabbit,

Bedankt voor jouw reactie. Ik heb al eerder geprobeerd om een systeemherstel te doen maar het herstelpunt wat ik zou kunnen gebruiken gaat niet verder dan begin september en de update is in juli gedaan. Bij windows xp kon je verder terug gaan maar bij mijn huidige versie niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie van Microsoft Outlook gebruikt u? Versie Outlook 2003, Outlook 2007 of Outlook 2010?

1.

Hier lees je hoe je een backup maakt van je Outlook mails en instellingen.

Bewaar dat bestand op een externe harde schijf. Dat bestand bevat backups van al je mails, instellingen,... Dus niet verwonderd zijn dat het maar 1 bestand is; in dat éne bestand zit alles: al je mails, al je instellingen... Ook hoe je die instellingen terugzet op je nieuwe Windows 7 installatie wordt in die link beschreven.

2.

Om een backup te maken van bestanden in Windows 7, kan u deze handleiding of dit volgen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie van Microsoft Outlook gebruikt u? Versie Outlook 2003, Outlook 2007 of Outlook 2010?

1.

Hier lees je hoe je een backup maakt van je Outlook mails en instellingen.

Bewaar dat bestand op een externe harde schijf. Dat bestand bevat backups van al je mails, instellingen,... Dus niet verwonderd zijn dat het maar 1 bestand is; in dat éne bestand zit alles: al je mails, al je instellingen... Ook hoe je die instellingen terugzet op je nieuwe Windows 7 installatie wordt in die link beschreven.

2.

Om een backup te maken van bestanden in Windows 7, kan u deze handleiding of dit volgen.

Beste wouterskurtt, Bedankt voor jouw antwoord

Ik gebruik Outlook 2007

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.