Ga naar inhoud

Twee Domein USB Printers gebruiken vanuit Locale Werkgroep Netwerk Pc's

Exeter

Aanbevolen berichten

Avond allemaal

Ik heb op het kantoor een Locale Werkgroep Netwerk met drie Pc’s (Vista en XP) om tussen elkaar bestanden en data te verwisselen. Een vierde PC van ons met Windows XP Pro, is een deel van een Externe Domein Netwerk. In deze Domein Netwerk Computer, werken twee USB Printers goed.

Om het werk te versnellen, zou ik graag deze Domein USB Printers te gebruiken om rechttrekt vanuit elk locale werkgroep computer te kunnen afprinten, maar dat lukt helaas aan me niet.

Is dat mogelijk?, graag help alstublieft

u6c0w.jpg

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal waarschijnlijk ook de 2 pc en laptop ook moeten bijvoegen aan de domein.

Dit kan je bij XP op Deze computer en dan eigenschappen en dan computernaam en klik op wijzigen en kies voor domein.

Wilt je dat niet dan zal je een tweede netwerkkaart of draadloos moet bijplaatsen.

Een voor lokaal en een voor domein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal waarschijnlijk ook de 2 pc en laptop ook moeten bijvoegen aan de domein.

Dit kan je bij XP op Deze computer en dan eigenschappen en dan computernaam en klik op wijzigen en kies voor domein.

Wilt je dat niet dan zal je een tweede netwerkkaart of draadloos moet bijplaatsen.

Een voor lokaal en een voor domein.

Stegisoft, jouw fijne en goede antwoord heeft hier voor me alles opgelost.

Hartelijk bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.