Ga naar inhoud

Geen code wel dvd,

dennis schraa

Aanbevolen berichten

Eey,

Het klinkt als zo stomme standaart vraag waarbij het om illegale software gaat,

Maar ik heb een laptop gekregen van me broer, en heb daar windows 7 opgezet,

Maar op deze windows werkt de driver niet goed van de videokaart, (vrij irietand dus.)

Goed en wel wil ik dus weer windows vista er opzetten maar mijn god ik weet niet waar die dvd is gebleven, want er heeft wel een recovery dvd bij gezeten maar geen idee waar die is gebleven.

Het gaat om Windows Vista Home Basic.

Ik kan een foto maken van laptop met code op onderkant en dan met een blaadje naast laptop of op laptop met me naam er op, weet je zeker dat die van mij is.

En ik kan wel op piratebay windows vista home basic downloaden,

Maar dan heb je vaak van die troep windowsen waarbij die stuk sloomer draait dan orginele.

ik wil gewoon zo'n Cloned dvd waar niks mee geprutst is. of iemand idee hoe ik gewoon aan goede dvd kom?

Njaah,

Niks illegaals toch?

Want ik heb orginele code er opstaan.

mvg,

Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recovery dvd kan je meestal nog (tegen kleine vergoeding) bestellen bij de fabrikant van de pc. Dus welk merk is de computer? Op die website kijken en meestal kan je zo'n recovery dvd nog bemachtigen!!! (support afdeling of telefoneren voor meer info). Binnen enkele dagen ligt de recovery cd in je brievenbus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.