Ga naar inhoud

Internet uit het niets TRAAG


Papzak

Aanbevolen berichten

Hallo, sinds kort gaat mijn internet uit het niets HEEL erg traag, ik kan niet meer gamen, ik heb dikke lagg dan... als ik pagina op het internet laad dan duurt dat 5/10 seconden, normaal is het hele pagina in 1 seconden geladen -.-... Mijn provider is Ziggo >.<... heb van alles geprobeerd, computer updates, avg virusscanner, heb router gereset... het is echt dik irritant, is al week lang zo.. het downloaden gaat ook slomer.. oja ik gebruik kabel voor mijn computer..

EDIT: toen dit gebeurde waren er ook internet problemen met mijn 2 laptops... ik kan geen verbinding meer maken met mijn router..(draadloos)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HijackThis logje maken

Download Trend Micro HijackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd.

Log in op het forum en klik hier op "nieuwe discussie". Voorzie dat van een eigen titel. Geef in het bericht een omschrijving van je probleem, vertel ook wat je al wel hebt gedaan en wat je niet kon doen. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.