Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Wat wil je met de dvd-rw doen? Wil je de film gewoon bekijken op je computer? Dat is mogelijk.

Hou er rekening mee dat dvd-spelers moeilijk films op dvd-rw formaat kunnen lezen, zelfs al sluit je die correct af. (lead-in, lead-out)

Hier vind je handleidingen hoe je een film op dvd brand.

Zie ook dit en dit.

DVD+r en DVD-R schijfjes kunnen de meeste dvd-spelers perfect aan, maar dvd-rw of dvd+rw (nog) niet allemaal. Alhoewel dat met de nieuwste dvd-spelers misschien wel al het geval is.

welke bestanden zijn allemaal films?
Wat bedoelt u precies hiermee? We mogen geen links geven naar illegale sites om films te downloaden. Als u een dvd in de verkenner bekijkt, zijn de VOB bestanden de videobestanden. aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Nee ik ken wel sites waar je films kan downloaden :).

ik wil gewoon een film op een DVD-RW branden en die beneden in de dvd ding doen.

ik heb paranormal acitiviy al op mijn pc. maar dat is een .avi bestand. kan ik die er ook gewoon op branden dat die dan afspeelt?

Geplaatst:

Dan zou ik het best dvd+r of dvd-r schijfjes gebruiken om te branden. Die kunnen alle dvd-spelers lezen.

Een korte handleiding om avi's op een dvd te branden (en er dus zo een dvd film van te maken) vind je hier:

http://www.pc-helpforum.be/f101/met-welk-gratis-tooltje-kan-ik-27694/

Het komt er dus gewoon op neer dat je de avi in dat programma importeert en de rest gebeurt automatisch bij het branden. (er wordt automatisch een menu gemaakt op de dvd waar je de film kunt kiezen)

Opgelet: ik hoop dat je de avi legaal hebt verkregen anders mogen we je niet verder helpen.

Geplaatst:

Kies Brand Films, er juist onder.

Als dat niet lukt, kan je dit programma gebruiken.

Maar als je dvd-rw dvd's gebruikt, gaat jouw dvd-speler deze niet kunnen lezen vrees ik.

Geplaatst: (aangepast)

Ik weet het niet, je kan bij Ashampoo blijkbaar geen avi bestand selecteren.

Heb je Windows 7? Dan onderstaande methode proberen:

- ga naar je startmenu onderaan je scherm

- tik in dvd maker (druk nog NIET op enter). Kies bij "Bestanden (1)" voor "Windows DVD branden"

- klik dan bovenaan in het programma voor "Item toevoegen"

- kies je avi bestand

- klik dan op volgende

- daarna op Branden of zoiets.

Nogmaals zorg dat je een lege dvd +r of dvd-r hebt, en geen dvd-rw of dvd+rw want dat type kan een dvd-speler niet afspelen

aangepast door Kurtt

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.