Ga naar inhoud

windows xp - windings overal

Gast antichrist

Aanbevolen berichten

Gast antichrist

heey, ik heb een windows xp computer van dell

het enigste probleem is dat over waar ik kom melding staan met windings lettertype waardoor ik niet weet wat ik aan het doen ben. dit is wel zeer irritant. maar als ik dan de map open kan ik wel zien in welke map ik zit iemand een tip hoe ik dit kan oplossen of gewoon heel de schijf wissen en xp er terug opnieuw opzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast antichrist

heb dit gedaan... werkte niet ik zal het nog beter verwoorden, alle namen van mappen bestanden enz. zijn in windings geschreven

ook teksten in het configuratiescherm waardoor het bijna onmogelijk is om instellingen te veranderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het lettertype veranderen,

1. Klik met de rechtermuisknop in een leeg gebied op het bureaublad en klik op Eigenschappen.
  2. Open het tabblad Thema's en klik op Windows-klassiek in het vak Thema.
  3. Klik op OK.

Je moet dan niet op een thema klikken, maar op de knop AANGEPAST... en daar klikken op een venster in het voorbeeld. Dan krijg je opties en kan je de lettertype en lettergrootte veranderen

Spijtig genoeg heb ik geen xp meer en kan ik niet de exacte stappen zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast antichrist

dit heb ik gebprobeerd, het is precies of mijn taal is veranderd in windings, lettertype aangepast, werkt niet... ik moet nu gaan maffe,

morgen na school ben ik er weer, mijn toetsenbord werkt in word normaal als ik op het bureaublad de titels wil veranderen blijft dit windings, ik denk omdat dit ook in het configuratie scherm en zo is dat dit aan de taal instellingen ligt, ik ga morgen aan een vriend vragen of dat ik zijn xp schijfje toch zou kunnen lenen als een complete format nodig zou zijn...

groeten uit turnhout

laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga proberen maar zonder garantie op succes :-)

Ik zit hier met een engelse versie en ik weet niet van buiten hoe alles in het nederlands is maar ik zal mijn best doen.

Klik met rechts op een vrije plaats op je bureaublad en kies eigenschappen.

Open de tab appearance (voorlaatste).

Klik op de knop geavanceerd.

Je ziet nu een tekstvak met een pijltje naast en daar staat bureaublad.

Klik op het pijltje en selecteer de mogelijkheden een voor een.

Bij sommige krijg je een tweede tekstvak met het lettertype erin.

Hier kan je dan het lettertype wijzigen als er windings staat.

Nadien de vensters sluiten met OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je die rare tekens ook als je in veilige modus opstart? Je start veilige modus op door tijdens het opstarten op de F8 toets te blijven tokkelen, en dit VOOR dat het schijvende balkje van Windows verschijnt.

Als je in veilige modus opstart, krijg je de vraag of systeemherstel wil starten. Druk op JA. Zet dan een herstelpunt terug van bijvoorbeeld een maand geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.