Ga naar inhoud

long beep


Gast

Aanbevolen berichten

Ja, nu je het zegt.

Ik heb 'car' garantie (Collect and Return) blijkbaar.

Maar ik heb ook een mail adres gevonden voor dell support. Dus ik heb die even gemailed.

Ik ga even wachten op die hun reactie dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, status opdate:

Dell support werkt wel goed percies.

Had snel antwoord gekregen dat ik de (ingebouwde) diagnose tool even moest laten runnen. Had ik gedaan, zonder fouten.

En bios updaten, ook gedaan.

Probleem bleef bestaan, dus terug gemailed.

Reactie terug van dell is dat die het probleem dan zo niet kan bepalen en dan ik dus gebruik zou moeten maken van de CAR garantie.

Met uitleg:

Uit onze gegevens blijkt dat u een CAR garantie heeft. Dit houd in dat u een doos krijgt toegestuurd met instructies en een telefoonnummer. Als u dit nummer belt (graag binnen 2 werkdagen) kunt u met de vervoerder een afspraak maken wanneer u het systeem wilt hebben opgehaald. Uw systeem zal hierna naar Duitsland worden getransporteerd, alwaar het systeem wordt gerepareerd. Dit kan 8-14 werkdagen duren. Ik raad u wel aan (indien mogelijk) een backup van uw documenten, foto's etc. te maken. Het kan zijn dat tijdens het testen van het systeem de harde schijf word geformateerd.

:(

ik volg informatica. Programmeren met pen en papier is niet echt zo tof.

Ik kan mijn laptop geen 14 dagen missen.

Misschien even kijken naar de planning rond de kerstvakantie. Maar ik vrees ervoor.

:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

even een update:

Het is nu een week vakantie (..allé ja, blok) dus ik heb vorige week gezegt dat ze men laptop dan maar moeten herstellen.

Ik heb een lege doos gekregen, afspraak gemaakt en vrijdag zijn ze hem komen halen.

8 tot 14 dagen zegt men. Dus ik hoop hem snel terug te hebben en dat het probleem dan is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn laptop is gisteren terug gekomen. Heb dus niet lang moeten wachten.

Ze hebben de hdd vervangen. (tenminste, zo staat het toch op het papier. Ze kunnen hem ook gewoon leeg gemaakt hebben.)

Nu hopen dat het probleem daarmee is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.