Ga naar inhoud

Probleem met resolutie 2e scherm op laptop

Gembird

Aanbevolen berichten

Let op ! De specs zoals die gegeven zijn door Kweezie wabbit zijn voor 512Mb gebeugen , en jij hebt maar 256Mb, ik denk dat dat al een boel verklaart !

Virtual Memory is wel 512 Mb maar ik weet niet goed of dat betekent dat je dat 256 van je gewone geheugen shared danwel dat dit een geheugen shared op je harde schijf. Misschien is het instelbaar op je videokaart dat je deze sharing kan aanzetten (welke van de 2 het ook is) en dat dan de gestelde resoluties wel mogelijk zijn.

aangepast door inzofranken
Link naar reactie
Delen op andere sites

gebeugen = geheugen :-)

begin eerst maar eens de laatste drivers van de website van de fabrikant te halen. Misschien dit alles direct op lost, anders kom je geen stap verder.

Simpeler gezegd wil hetgeen ik zei zeggen dat jou kaart fysiek (dus echt aanwezig) maar de helft heeft van wat eerder is gezegd, als je minder geheugen hebt kan je ook minder pixels op je beeldscherm krijgen. Je kan geheugen software matig bijmaken (en dan noemt het virtueel geheugen) op harde schijf of een stukje geheugen gebruiken van het RAM geheugen wat de computer normaal gebruikt voor het besturingssysteem en voor het draaien van programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.