Ga naar inhoud

Laptop sluit af en blauw scherm verschijnt

Aanbevolen berichten

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb verschillende methodes uitgeprobeerd. Via de cmd, takeown enzovoort maar toen kreeg ik de melding "Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet."

Ook via allerhande tools lukt het niet (Killbox, Unlocker, FileAssasin, ...)

Wanhopig word ik er van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit je je bent goed bijhouden want daar staan al je drivers uitgebreid opgeschreven,indien je niet weet welke driver je nodig hebt kun je het daar wel in vinden en opzoeken via google ....

veel succes verder,hoop dat je pc of laptop inorde komt ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht -> typ regedit en ga zo naar je register. Maak eerst - voor alle zekerheid - een backup van dit register. Ga dan naar de aangeduide locatie van het bestand (zie de achterste kolom op je afbeelding). Indien daar onvoldoende informatie te vinden is om de de plaats in het register te bepalen, gebruik je de zoekopdracht van het register. Lukt het ontdekken van de loacatie in het register, dan verwijder je daar het betreffende item. Dan terug opstarten en bekijken of het item wél verdwenen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit item gevonden, maar mag ik die hele map van 'LEGACY_KDAPXH' verwijderen? of welke bestanden hier uit? (zie afbeelding)

http://img237.imagevenue.com/img.php?image=25727_legacy_kdapxh_122_68lo.jpg

---------- Post toegevoegd om 10:12 ---------- Vorige post was om 10:04 ----------

Is al niet meer nodig. Verwijderen lukt niet. "Er is een fout opgetreden bij het verwijderen van de sleutel."

---------- Post toegevoegd om 10:18 ---------- Vorige post was om 10:12 ----------

Ik zie dat deze bestanden op "alleen lezen" staan dus ik wou de machtigingen aanpassen naar "volledig beheer", maar dat wordt geweigerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit item gevonden, maar mag ik die hele map van 'LEGACY_KDAPXH' verwijderen? of welke bestanden hier uit? (zie afbeelding)

http://img237.imagevenue.com/img.php?image=25727_legacy_kdapxh_122_68lo.jpg

---------- Post toegevoegd om 10:12 ---------- Vorige post was om 10:04 ----------

Is al niet meer nodig. Verwijderen lukt niet. "Er is een fout opgetreden bij het verwijderen van de sleutel."

---------- Post toegevoegd om 10:18 ---------- Vorige post was om 10:12 ----------

Ik zie dat deze bestanden op "alleen lezen" staan dus ik wou de machtigingen aanpassen naar "volledig beheer", maar dat wordt geweigerd.

Probeer dit eens uit te voeren in veilige modus als je inlogt met de account "administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.