Ga naar inhoud

Laptop probleem GPU


derouckkevin

Aanbevolen berichten

In de handleiding van het moederbord staat normaal beschreven hoe je naar het bios moet gaan.

Daar staat ook een beschrijving in van alle bios instellingen.

Misschien kan je eerste die eens doornemen om te zien of je extra geheugen kan toewijzen aan de videochip.

De meest voorkomende manieren om naar het bios te gaan zijn de del, de enter of de F2 toets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte,

ik heb me misschien niet duidelijk uitgedrukt, maar het gaat hem hier om een fysisch probleem. Ik weet na bijna 20 jaar computerervaring perfect hoe ik in het bios terecht kom ;) maar ik krijg tot ik aangemeld ben in Windows enkel een grote witte VLEK te zien. Ik kan wel op F1 drukken bij het opstarten, waarna de harde schijf stopt met draaien (ik denk dus dat ik dan in het bios-scherm terecht gekomen ben), maar die witte vlek blijft, en ik zie niets anders (ook geen tekst). Die grote witte vlek blijft, tot de pc aangemeld is, waarna het beeld heel normaal wordt (zonder gebreken) en dan soms even uitvalt. En dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar ik denk dat het om een hardwareprobleem gaat, maar waaraan kan het liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.