Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

hallo kan iemand mij nog helpen met het zoeken van deze driver netwerkcontroller voor de dell vostro 1310

verder had ik nog een vraagje als ik een sd kaart in de laptop doe dan reageerd hij wel maar ik zie verder dan niks

gebeuren zou het komen om dat ik daar ook drivers voor nodig heb? en verder werkt draadloos internet het niet

op die laptop als ik het knopje aan doe brand het lampje niet.

aangepast door misteragga
Geplaatst:

Ik ga vanuit dat Vostro 1310 Vista heeft.

Als bericht 12 niet werkt voor draadloos dan deze nemen.

Voor de lan netwerkkaart dient u bericht 12 de juiste te zijn want er is maar 1 driver.

Voor de sd kaart dient je deze driver te installeren.

Geplaatst:

oke het is gelukt ik wilde graag ook nog voor deze laptop de drivers hebben om dat ik het op een cd wil branden

het gaat ook om een dell laptop D610 latitude besturing systeem windows xp proffesional.

Geplaatst:

Voor D610 is er alleen firmware te verkrijgen maar dat zijn er veel.

Maar om een cd te branden hebt je in principe enkel een software nodig.

Je kan dat doen met de gratis Nero lite

De volledig versie Nero kan wel meer doch is betalend.

Geplaatst:

oke ik heb de software al maar ik zocht naar de drivers voor de D610 zijn die drivers er wel?

en wat houd die firmware in? om het op cd te branden gebruik ik img burn voor ik neem aan

dat die het ook kan branden of zou ik tog die nero light kunnen gebruiken voor het branden?

Geplaatst:

Voor de cd of dvd brander hebt je geen driver nodig.

Een firmware is een software voor de cd of dvd zelf en dus niet voor windows.

Het kan zijn dat img Burn de cd of dvd niet herkend.

Ik zou toch Nero light eens proberen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.