Ga naar inhoud

PC werkt opeens niet meer


slowke

Aanbevolen berichten

Hallo ,

Ik had voordien geen enkele probleem met pc .

Opeens viel pc uit ... daarmee wil ik zeggen dat scherm opeens zwart werd . Net alsof je je pc-scherm aflegd.

Pc opstarten helpt niet ... wil niet meer opstarten

Stekker voor enige tijd uitgetrokken , zonder resultaat.

Batterij moederbord ook uitgehaald ... niks , totaal niks beeld blijft zwart.

Als ik pc opstart , werken de ventilatoren net zoals het hoort tijdens de opstart . Na het tellen van het ram geheugen versnellen de ventilatoren op de cpu normaal ... dit doet mijn pc nu niet meer . blijft op lage snelheid draaien en schakeld niet over .

Video kaart kan het volgens mij niet zijn , die is pas maand oud en vertoont niet de eigenschappen van een kapotte vid-kaart . zoals strepen ed.

Kan dit moederbord probs zijn of cpu probs ?

Is een Asus moederbord , p5wdh delux

Ram , 4x 1gig crossair

cpu , intel dual core E6600 2.4ghz @ 3.1ghz clocked

Draai al een goei 4 jaar zo en nog nooit problemen gehad . hoop hier een antwoord te vinden op mijn mss wel rare vraag (uitleg).

mvg slowke

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan zijn dat de voeding stuk is,meestal is dat het probleem als het ineens zijne geest geeft :-)

Heb zo mijn bedenkingen of het wel de voeding is . Als ik op de power knop druk starten alle ventilatoren in mijn pc . heeft totaal niks door naar mijn scherm . Aan mijn scherm ligt het ook niet want heb pc al aangesloten op een ander scherm .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.