Ga naar inhoud

Laptop herstart tijdens opstarten

DeYasin

Aanbevolen berichten

Hey,

Sinds vanmorgen start mijn laptop telkens opnieuw op tijdens het opstarten, altijd vlak na het Windows Vista bootlogo, ik heb al geprobeerd mijn boot priority's aan te passen zodat ik de windows cd kan laten opstarten, maar zonder succes, hij vindt precies mijn cd drive niet meer. Ik veronderstel dat dit nogal een ernstig virus is.. Ook in safe mode opstarten geeft hetzelfde resultaat (oneindig lang herstarten)..

Enige ideeën? Ik heb al gegoogled maar bij de meeste is het opgelost door de boot cd van windows te gebruiken, ik ben niet in staat deze te gebruiken..:dong:

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope niet vuil, wel een beetje stof maar nog geen resultaat na het schoonmaken.

Ik heb (op aanraden van iem. op een ander forum) Het automatisch opnieuw opstarten bij systeemfalen uitgezet en krijg nu deze error:

STOP: c000021a {Fatal System Error}

The initial session process or system process terminated unexpecctedly with a

status of 0x00000000 (0xc0000034 0x00100430).

The system has been shut down.

Ik hoop dat dit nog opgelost kan geraken :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens het opstarten op de F8 toets blijven tokkelen tot er een opstart menu tevoorschijn komt.

Kies daar nu eens de optie "Laatst gekende werkende configuratie".

Mischien dat zo het probleem opgelost is en anders zul je de Vista installatie dvd moeten gebruiken en zo via de repair functie windows herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.