Ga naar inhoud

vista elke keer weer opnieuw installeren.


Roro1103

Aanbevolen berichten

goedenavond iedereen, ik zit met het volgende probleem:

ik heb hier een Acer Aspire 7520G laptop van mijn nichtje staan die van de éne dag op de andere dag niet meer opstart.

Ik heb heb al geprobeerd om via veilige modus de pc op nieuw op te startte maar zonder resultaat, hij slaat vast en gaat dan uit en aan zonder verder te gaan.

Op een gegeven moment heb ik een gewone monitor aan gesloten en toen lukte het mij om via acer recovery Vista op nieuw te installeren.

Probleem opgelost dacht ik, maar niets was minder waar.

Pc afgesloten en uit nieuwsgierigheid opnieuw opgestart en toen kon ik weer opnieuw beginnen. Dit is 3 keer gebeurd.

Wie kan mij eventueel vertellen wat het probleem kan zijn (hardware matig en/of Software matig).

Alvast bedankt en ik hoop dat ik mijn nichtje weer blij kan maken met een goede laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen mensen, ik heb beide geprobeerd maar ook dat werkt niet.

Ik heb de laatste drivers opgehaald voor mijn video kaart nadat ik hem na ong. 7 pogingen weer aan de praat kreeg, geïnstalleerd, wat allemaal goed ging incl. het heropstarten, wat nodig was, maar nadat hij een paar uur had staan draaien en ik de pc afsloot kreeg ik hem daarna niet meer aan.

Ook de tip van kweezie wabbit geprobeerd, helaas ook dit werkt niet.

In elk geval bedankt voor jullie reactie.

Ik ga gewoon door met zoeken en lezen,en hoop hier toch de oplossing voor te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het nog eens lukt om op te starten, doe dan een schijfcontrole van de C schijf.

Klik met rechts op de C-schijf en kies voor eigenschappen.

Open de tab extra en klik bij foutcontrole op de knop nu controleren.

Vink beide opties aan en klik op start.

De schijf wordt nu gecontroleeerd op fouten. De fouten worden gemerkt zodat ze niet meer gebruikt worden om bestanden op te zetten en de bestanden die reeds op een fout staan, worden indien mogelijk gerecupereerd.

Na afloop van de controle krijg je een overzicht. Kan je dit overzicht (of een afbeelding ervan) in een volgend bericht plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.