Ga naar inhoud

Aankoop nieuwe pc - laptop met mat scherm ?

Tiago

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik sta op het punt een nieuwe PC te kopen (Windows7). Momenteel heb ik een desktop (Windows XP) die nog redelijk goed werkt maar toch dateert van 2003.

Ik was zinnens een nieuwe desktop te kopen maar één van mijn vrienden raadt me aan een laptop te kopen ("want mobiel is altijd interessant") maar wel ééntje met MAT scherm zodat ik zonder vervelende weerkaatsingen op het scherm kan werken (o.a. buiten).

Ik probeer echter tevergeefs laptops met een mat scherm te vinden. Bestaan die nog wel ?

Kunt u me helpen een kwalitatief (heel) goeie laptop te vinden met mat scherm (liefst zo groot mogelijk).

Zo niet zal ik me wel moeten richten tot de "blinkende" schermen die wel een mooiere kleurweergave hebben dunkt me. Bestaan er hierin verschillende soorten schermen of niet ? Op wat moet ik letten om zo weinig mogelijk weerkaatsing te hebben ? Zijn er merken die ter zake beter scoren dan andere ?

Alvast dank bij voorbaat.

Vriendelijke groeten.

Tiago

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.