Ga naar inhoud

geheugenkaart voor mp3

jetske

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Wij hebben woensdag een nieuwe autoradio gekocht waar ook een SD geheugenkaart in moest dus hebben hebben we dan ook erbij gekocht ééntje van 2 G merk INTEGRAL

Nu ik heb dadelijk er muziek willen opzetten en hij stopt elke weer rond de 8 à 900 MB hij wil niet de volle 2 G opnemen .

Dus ben ik eens gaan rond vragen bij vrienden en zij gaven het advies dat er een lotje op de SD kaart zat en dat was ook zo maar dat heb ik getest volgens mij lag het daar niet aan .

Ik heb de SDkaart geformateerd bij gedacht mss dat ie dan wel werkt maar neen helpt niet.

dan kreeg ik de raad de mp3 bestanden er niet los op te zetten maar eerst in een map zetten en dan op de kaart te zetten dat zou ook wel eens helpen maar neen dat hielp ook niet .

Wie kan er mij helpen hebben jullie mss een idee waar het aan zou kunnen liggen .

Avast bedankt :-)

Groetjes jetske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb en 1 cd op staan die ik geript heb .

Maar al mijn andere muziek heb ik van het internet en dat zijn mp3 bestandjes dat weet ik heel zeker staat er trouwens bij he .

en aan de mp3 muziek zal het niet liggen denk ik daar heb ik nog nooit problemen mee gehad ook niet met cd's branden ofzo op besluisteren via mediaplayer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de forumregels mogen we geen vragen beantwoorden van illegale gedownloade content.

Een opslagapparaat van 2 GB bijvoorbeeld, zal nooit volledig 2 GB kunnen opslaan. Maar een reserve voor het apparaat van 1 GB is inderdaad overdreven, maar niet onmogelijk. Laat zeggen dat het systeem (dus de sd kaart) zelf 400 MB nodig heeft.

Onthoudt, dat informatie die op de doos staat van een opslagapparaat, die opslag nooit helemaal ten volle kan benut worden. Een harde schijf van 1000 GB bijvoorbeeld, kan je in realiteit slechts een 950 GB of zelfs minder, op plaatsen. Dat heeft met de opslagstructuur van de sporen en sectoren te maken maar dat is zeer technisch.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft u mij zien schrijven dat het illegale muziek is er bestaan ook best veel legale site's hoor waar je muziek kan afhalen .

En dat reserve dat weet ik dat heb ik al nagegaan . 1.83 G is bruikbaar en de rest is reserve .

Ik heb een oude kaart lezer zo een ding waar ik 4 verschillende grote van kaarten kan insteken kan het daar aanliggen dat die niet up to date is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan inderdaad zijn dat de kaartlezer slechts kaarten van 1GB kan lezen.

Stop je er grotere kaarten in heb je 2 mogelijkheden: ofwel krijg je een foutmelding dat de kaart niet kan gelezen worden ofwel wordt de kaart gebruikt tot de capaciteit van de lezer bereikt is.

Je kan ook proberen of er nieuwe drivers of firmware beschikbaar is voor je kaartlezer.

Misschien lost dit het probleem op en hoef je geen nieuwe te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.