Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Ik wou dus AVG verwijderen, omdat het te veel valse virus meldingen geeft, maar dat is dus niet echt gelukt... Ik heb zoals anders via configuratiescherm en dan prog verwijderen, AVG verwijderd. Midden het verwijderingsproces liep het vast en kwam er een melding dat ik moest rebooten. Dus deed ik dat natuurlijk. Nadat ik gereboot had, kwam er geen vervolg van de deïnstallatie. Dus probeerde ik het opnieuw te verdwijderen, maar dit ging niet meer omdat sommige onderdelen al verwijderd waren :hmmmm:. Dus uit ( pure ) wanhoop ben ik manual gaan verwijderen. Achteraf niet echt slim gezien...:hmpf: Maar niet alle bestanden kon ik verwijderen want ze waren in gebruik of bla bla bla. Nu zit ik dus met het probleem : ik kan hem via de setup niet meer verwijderen en ook niet manueel... Hoe los ik dit op zodanig dat alle stukjes van AVG weg zijn en ik een ander antivirus prog kan downloaden ? Ik zou het op prijs stellen mocht je me helpen

mvg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.