Ga naar inhoud

Windows updates laden niet

priscila49

Aanbevolen berichten

Hallo heb sinds vanavond een raar probleem met mijn acer laptop ( 3 maanden oud)

Als ik mijn laptop aanzet laadt hij windows maar krijg dan te zien dat er 3 updates zijn waarvan 0% zijn geladen na een tijdje staat het nog steeds op 0 en slaat dan vanzelf weer af en gaat automatisch weer aan met natuurlijk hetzelfde probleem. Als ik hem zelf uitschakel dan controleerd hij disk C maar haalt het probleem van de updates niet weg. Kan niks verder doen want heb geen muisoptie krijg start niet te zien. Kan dus niet naar systeemherstel of de automatische updates uitschakelen. Kan ook Vista niet herinstalleren want heb de cd niet. Is een laptop van vodafone en vista was dus geinstalleerd toen ik hem kreeg wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer de laptop op te starten en dan tokkelen op F8

Je komt in veilig modus.

Ga naar configuratiescherm / windows update

Schakel automatisch update uit door de derde keuze te kiezen.

Ik weet niet of dit voor komt in Vista

C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download

Indien zo is dan de map leeg maken.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen.

Laptop opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry heb even een andere account aan moeten maken, want de vorige gaf steeds verkeerde inloggegevens aan, werd er gek van.

Heb geprobeerd om op de F8 te tokkelen maar het enige wat er gebeurd is dat hij afsluit en weer opstart. Heb het al in de veilige modus geprobeerd maar niks. Tip; ipv CC cleaner gebruik ik ( op meerdere computers iobit toolbox ) die doet iets meer dan cc cleaner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik nadat ik op F5 had getokkeld kwam er een scherm met verschillende repair mogelijkheden, ik heb gekozen voor de automatic recovery. Was eerst met een back up bezig. adat hij na ongeveer 1 uur klaar was met het programma kreeg ik eerst een blauw scherm, later een normaal scherm. Echter ben al mijn bestanden kwijt en geeft aan dat er geen back up bekend is !! ( ??).

Ook heb ik geen internetverbinding en als ik in app.beheer ga kijken zie ik een geel driehoekje staan bij netwerkcontroller. Nu zou ik sat stuurbestad wel middels een adere pc kunnen downloaden ware het niet dat de fabrikant van het app. onbekend is alleen de locatie geeft 'ie aan PCI bus7.. Hij geeft geen systeemherstelpunt aan. Wel is er een acer bios recovery maar durf dit niet goed aan.

Wat nu??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.