Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste forumleden,

Sedert een paar dagen wordt geen enkel usb-apparaat nog herkend op mijn laptop.

Enkel een usb-muis werkt nog wel, harde schijf / usbstick / printer niet.

Telkens begint hij te laden en even later verschijnt de melding 'usb apparaat wordt niet herkend'

Ik heb de volgende zaken al geprobeerd :

- opnieuw installeren van de printer, maar nog steeds krijg ik bij de foutmelding dat er geen stuurprogramma is geinstalleerd.. Ook als ik hem laat zoeken naar stuurprogramma's geeft hij een melding dat ze niet gevonden zijn. Terwijl vroeger alles werkte

- via apparatenbeheer heb ik alle usb-poorten en drivers eens verwijderd en opnieuw opgestart. Nu heeft hij alle poorten wel opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft nog steeds de foutmelding geven 'usb apparaat wordt niet herkend'

Iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt !

Vista Home premium - Sony Vaio VGN AR-31M

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Heb ik ook al geprobeerd, helaas werkte dat ook niet :(

zou het aan mijn moederbord zelf kunnen liggen?

kvind het wel vreemd dat die muis nog werkt, terwijl alle andere usb apparaten niet worden herkend..

Geplaatst:
Had je alle usb apparaten afgekoppeld toen je de controllers hebt verwijderd en geherinstalleerd?

Ja, alle usb-poorten waren leeg.. Dus geen enkel apparaat was aangesloten

Geplaatst:
Download de hotfix voor uw usb probleem.

Wel opletten dat je 32 bits (x86) of 64 bits (x64) kies.

Je hebt wel service pack 2 nodig om te installeren.

Ga ik straks even proberen ! SP2 is normaal gezien al geïnstalleerd, zal eens zien of het lukt!

Thanks van je post :)

Geplaatst:

Pfff, krijg die hotfix niet geinstalleerd, ik heb een link gekregen via mail van microsoft. Dan kan ik dat aanklikken, krijg ik een zip-bestandje dat ik ergens kan uitpakken via een wachtwoord. Ook dat werkt..

Maar waar moet ik dat uitpakken en hoe krijg ik dat geinstalleerd?

Heb sp2 ook al gedownload en proberen installeren, maar toen kreeg ik de melding dat sp2 al geinstalleerd was en dan sloot dit ook af :s

Geplaatst:
Je moet het gewoon uitpakken en dan op een naam.fix of msi of setup.exe bestand klikken.

foutmelding "de update geldt niet voor uw systeem"

Terwijl ik de 32 bit versie heb genomen en ik weldegelijk Vista 32bit systeem heb :hmmmm:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.