Ga naar inhoud

snelkoppeling werkt niet meer

mariamagdalena

Aanbevolen berichten

Hallo,heb pas bestanden van mijn usb -stick op m'n computer gezet ,daar ik deze nodig had voor andere toepassingen ,er is een snelkoppeling op m'n bureaublad geplaatst maar kan ze nu niet meer openen . Het betreft een financieel plan ,hoofdzakelijk in Excel. Als ik op de link klik komt er ' Het item waarnaar de snelkoppeling verwijst is verplaatst of gewijzigd,waardoor deze snelkoppeling niet meer werkt. Wilt u deze verwijderen Ja -Nee?Hoe kan ik terug aan deze informatie? Is nogal belangrijk en hoop dit te kunnen oplossen via jullie expertise .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet naar waar het gecopieerd is ,volgens mij is het rechtstreeks van de usb als snelkoppeling op mijn bureuablad gezet .Hij vroeg copîeren als snelkoppeling en dan kon je kiezen waar je hem wou zetten. Via de verkenner kom ik op hetzelfde uit . T'was wel een heel oude stick ,maar denk dat dat niet uitmaakt,of toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet zoveel ervaring met usb-sticks, maar:

Heb je in XP geen zoekfunctie, zodat je het bestand op je schijf kunt zoeken?

En dan moet je van je usb-stick geen snelkoppeling kopieren, maar je bestand. Daarna kun je op je pc er een snelkoppeling aanhangen.

Als je de stick in je komputer steekt, en je kunt het bestand openen, is je stick dus in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer ,is niet gelukt .De bestanden waren van mijn stick verwijderd en had ze blijkbaar alleen als snelkoppeling gecopieerd en niet het bestand zelf .Iemand heeft nog geprobeerd via allerhande programma's de verwijderde bestanden terug te vinden ;Dit is wel gelukt maaar deze waren zodanig beschadigd .Zelfs dat nog proberen fixen via ander programma ,maar helaas . Zware leerfout maar 't kan alleen maar een goeie les zijn en helemaal opnieuw beginnen dus is de boodschap. In alle geval heel erg bedankt voor jullie tips en uitleg . Vele groetjes .Minna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.