Ga naar inhoud

problemen bi Windows7 live mail

samtess

Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort een nieuwe pc , iE8, Windows7 en heb de volgende problemen met Live mail:

-kan de ontvangen berichten in postvak in niet opslaan in desbetreffende reeds aangemaakte map van zender.

-als ik berichten van de afzender wil beantwoorden verschijnt het bericht wel in verzonden berichten doch ik kan dit verzonden bericht ook weer niet opslaan in desbetreffende map.

- hoe komt het dat ik in de sectie opslagmappen de ontvangen en beantwoorde berichten zie als "kan bericht niet vinden ?""

- waar en hoe vind ik de buitenlandse letters met Umlaut, cedille, accent grave, etc. op keyboard?

Wie kan mij helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je de berichten niet gewoon naar de gewenste map slepen?

Op een azerty-klavier, voor accenten en cedille kijk op de toetsen 2, 7, 9 en 0 boven de letters.

De umlaut staat naast de p. Hoofdlettertoets, umlaut en dan de letter waarop de umlaut moet komen.

Accent circonflex is dezelfde toets maar zonder hoofdlettertoets.

Op een qwerty-klavier weet ik het ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via mail ontvangen

hi Kweezie Wabbit

ik ben pas sinds gisteren abonnee op deze site en weet nog niet hoe ik jou een bedankje moet sturen., ik zie de ""opgelost "" knop niet staan.

In ierder geval lukt het nu wel met het slepen naar de desbetreffende map.

Ik zou willen dat ik alle reeds verdwenen correspondentie van die mappen kon terughalen maar dat zal wel onmogelijk zijn ???

De letters met umlaut, cedille, accents, etc. moet ik nog uitproberen. ik weet niet eesn wat voor ""klavier"" ik heb, wat is dat eigenlijk ? Zijn niet alle keyboard gelijk ?

Ik zou het op prijs stellen als ik jou in eventuele toekomstige probleem gevallen nog eens mag raadplegen ?

Alvast bedankt.

Het type klavier kan je gewoon zien aan de bovenste rij letters.

Als linksboven azerty staat heb je dus een azerty klavier.

In het andere geval staat er qwerty. Deze worden meestal in de Verenigde Staten gebruikt.

Onder een geplaatst bericht staat nog een balk met knoppen zoals "bericht bewerken", "reageren" en "met citaat reageren".

Helemaal aan de linkerkant van die balk staat een knop met een opgestoken duim en de tekst "een bedankje geven"

De bedoeling daarvan spreekt voor zich. :-)

De "opgelost" knop staat boven het eerste bericht en onder het laatste.

Grote grijze knop met als tekst Markeer deze vraag als opgelost

Als dit probleem is opgelost mag je dus op die knop klikken om het onderwerp af te sluiten.

Als je later nog problemen of vragen hebt, kan je altijd een nieuwe discussie openen zoals je met deze hebt gedaan.

Nog veel plezier met je nieuwe pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.