Ga naar inhoud

Dag,,,kan ik eens een advies krijgen voor deze nieuwe pc

filip0629

Aanbevolen berichten

Dag,,, duidelijk,,,de kinderen van mijn vriendin hebben allebij een asus laptop,,en hebben er nog nooit problemen mee gehad,,daarom mischien een beetje,,voor de rest ken ik er niks van,,maar jij zou het mij afraden,,is asus dan trager of zijn er nog andere problemen,,ik weet het zelf niet de ene zweert voor asus de andere voor msi ene voor intel de andere amd ,,,ik zie moeilijk de bomen door het bos hahahaha,,,er is zoveel keuze en hoe langer je zoekt hoe moeilijker het word,,als jij me aanraad om msi te nemen dan volg ik je raad op,,,tenslotte zijn jullie de profs waar wij het moeten van leren,,,,vriendelijk bedankt filip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, er is niet mis met ASUS hoor, ze zijn zeer goed. Die ASUS grafische kaart is hetzelfde als de rest. Enkel de ASUS P7P55D-E Pro vind ik wat veel geld terwijl een MSI P55A-GD65 hetzelfde bied. De MSI ondersteund geen SLI maar je hebt toch geen Nvidia kaarten dus heb je dat niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.