Ga naar inhoud

hoe het seekeen virus verwijderen???

Aanbevolen berichten

ik wilde combofix starten en er kwamen foutmeldingen en omdat ik van combofix niets ken heb ik het afgesloten en een printscreen genomen van de foutmeldingen ook avg doet moeilijk ik heb nogthans opgezocht hoe ik hem tijdelijk moest uitschakelen

mijn vraag is wat moet ik doen ?:hmmmm::hmmmm::hmmmm::hmmmm:post-11353-1417704223,7223_thumb.jpgen ik heb xp draaien op pc

post-11353-1417704223,7605_thumb.jpg

pencil.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan gewoon herbeginnen.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Download combofix opnieuw maar sla het op als scanner.exe

Schakel je virusscanner uit en start dan scanner.exe op.

Verder de richtlijnen van kape volgen (zie bericht nr 10)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ComboFix nu niet kan vinden, heb je hem correct verwijderd. Ga dan terug naar de downloadlocatie uit een eerder bericht en laadt opnieuw ComboFix in. Dan zou je terug moeten kunnen scannen ... nadat je de benaming van het progje combofix.exe gewijzigtd hebt in scannen.exe !

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen ben ik niet thuis ik ga proberen om zondagnamiddag terug proberen combofix op te starten en ik ga er dan een printscreen van maken

groetjes senne

en nog een prettig weekend gewenst

en het is me gelukt om een scherm afbeelding te maken voor mij is dat ook al weer wat hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.