Ga naar inhoud

Probleem met uitvoeren .exe bestanden

EmielVW

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

In een vaag moment heb ik per ongeluk gezegd dat mijn computer een .exe bestand moet uitvoeren met daemon tools. Het probleem is nu dat hij ALLE .exe bestanden uit wil voeren met Daemon toolsicon_eek1.gif, en nu kan ik geen enkel programma meer openen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Groeten,

Emiel Verwolf

(sorry als dit het verkeerde topic is, ben hier nieuwxD)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan met Daemon tools enkel image openen zoals iso en andere.

EXE is een programma en daarmee kan je niet met Daemon tools openen.

Ga hiervoor naar Start --> Standaardprogramma's. Klik dan op Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen. De lijst met bestandstypen wordt geladen. Standaard wordt deze lijst gesorteerd op alfabetische volgorde van de bestandstypen, maar je kan ook op een knop boven de lijst klikken ( Naam, Beschrijving, Huidig standaardprogramma ) om de lijst daarop te laten sorteren.

Om een bestandstype aan een ander programma te laten koppelen selecteer je de regel met dat bestandstypen die je wilt wijzigen en klik je daarna op Ander programma ( rechtsboven ), dan kan je een ander standaard programma daarvoor kiezen:

Ik weet niet of in Windows 7 het kan maar je zou geen programma mogen koppelen aan exe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.