Ga naar inhoud

E-mail instelling conflict outlook 2010


ijs68

Aanbevolen berichten

outlook 2010, onder win7. e-mail sever instellingen outlook geven bij testen een "voltooid"aan, werkt dus zou je zo zeggen, dus niet.

Ontvangen van mail werkt zonder problemen, alleen het verzenden niet. taak .....@.... verzenden...rapporteert fout (0x8004010f):Het outlook-gegevensbestand kan niet worden geopend.

Ik ben hier nu al een paar dagen mee bezig maar zie geen opties meer welke instelling er fout kan zijn.....help

ijs68

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jouw reactie, de instellingen zijn tot zover ik heb door gekregen van de provider goed, let wel ik heb een server voor uitgaande mail en een aparrte voor inkomende mail.

Maar hoe dan ook deze zijn bij het testen voor inkomende en uitgaande mail goed gekeurd, maar in mijn outlook kan ik wel mail binnen halen maar niet verzenden.

want ik krijg eerder genoemde fout melding.

Dit snap ik dus niet, testen goed maar uitvoeren niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hi, is68,

ik had net hetzelfde probleem... Ook van alles gezocht en gedaan... tot ik besefte dat ik gisteren , op de zeer officiële Microsoft-wijze, mijn map "Documenten" had verplaatst. Alles ging goed - ik dacht: 't is allemaal OK. Net als bij jou werkte de server prima, enz. Maar toch diezelfde foutmelding en onmogelijkheid om te ontvangen/verzenden.

Ik heb gewoon mijn map op dezelfde officiële wijze teruggeplaatst (c:\Users\MijnNaam\Documents\Outlook-bestanden\), en nu werkt Outlook terug normaal.

Moet zijn dat de zeer officiële Microsoft-manier om die Documents-map te verplaatsen, toch verwijzingen naar de originele locatie ongewijzigd laat in de registry of waar dan ook...

Misschien helpt dit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.