Ga naar inhoud

Office 2007, voortgangang v/d configuratie

djdanvan

Aanbevolen berichten

:ciao: Beste PCH,

Ik heb op mijn computer WindowsXP Office 2007 geplaatst.

Maar steeds als ik Word, Exell of een ander programma van Office opent, geeft hij een melding " Voortgang van de configuratie " die altijd ongeveer 20 tal seconden duurt vooralleer het programma opstart, Ook hetzelfde als ik een word of ? document opent.

Wat zou er hier aan de hand kunnen zijn?

Wie kan mij helpen.

groeten djdanvan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wil hoogstwaarschijnlijk zeggen dat er nog een andere versie van Office op je computer geinstalleerd is. Bijvoorbeerbeeld een Office versie toen je de pc kocht, of bijvoorbeeld nog Office 2003.

Controleer als volgt:

- Klik onderaan op de groene startknop

- Kies aan de rechterkant voor Configuratiescherm

- Dubbelklik dan op Software

en zie naar alles dat begint met "Microsoft Office...", verwijder dan Microsoft Office 2003 als dat aanwezig is, of een vroegere versie van Office.

Voor de rest niets verwijderen, enkel die beginnen met "Microsoft Office 2003" of eerdere versies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij viewers denk ik niet dat dat kwaad kan. Je kan altijd proberen om ze te verwijderen en zien of het probleem is opgelost.

Heb je echt geen vorige versies van Office op je pc?

Als er 2 versies op staan, moet Office een beetje "nadenken" welke versie het is, vandaar steeds dat scherm "voortgang van configuratie" bij het starten van bv Word of Excel.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.