Ga naar inhoud

Problemen met printer


Gast Cottelletje

Aanbevolen berichten

Gast Cottelletje

Hallo Iedereen een vriendin van me heeft problemen met haar printer een nieuwe hp photosmart c3170 gekocht. De installatie cd is ze ondertussen kwijt maar ik heb de drivers afgehaald van de originele HP site.

Nu geeft die altijd dezelfde fout terug bij installatie0x000000c1 en wilt maar niet installeren.

De computer heeft besturingssysteem Vista maar als we printer installeren zegt deze dat de computer windows xp is en dat de software enkel werkt op vista - maar er staat vista op de computer heb alles overlopen.

ik krijg maar nergens een resultaat. - alles opnieuw verwijderd en terug herinstalleert maar steeds dezelfde fouten

Iemand AUB enig idee wat ik nog kan doen? :hmmmm:

vriendelijk bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foutmelding 0x000000c1 wil zeggen dat Windows geen printer kan toevoegen. (bron: Google)

Waarschijnlijk verkeerde driver geinstalleerd. Mijn collega's zullen je verder helpen aangezien ik weinig ken van hardware en drivers.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cottelletje

Hallo ! bedankt om te antwoorden.

Ik heb heel zeker de juiste driver geinstalleerd ( 32-bit)

Printer was niet aangekoppeld tijdens het installeren. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.