Ga naar inhoud

mp3

jetske

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Hoe kan ik mp3 muziek weg schrijven op een geheugenkaart als data .

Wand als ik het doe op mijn manier gaat het niet dan weigerd hij na 16 liedjes verder te plakken .

Ik doe het gewoon met kopieren van (map muziek) naar plakken ( wisselbare schijf F )

Bedankt en groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je muziek op de kaart wil zetten, stop je dan de kaart in de mp3 speler en dan de mp3 speler via usb aan de pc of stop je de kaart in een aparte kaartlezer op de pc?

Als de kaart verbonden is met de pc (via mp3 speler of via kaartlezer) klik dan met de rechter muisknop op de schijf en ga dan naar eigenschappen. Maak hiervan een schermafbeelding en voeg deze toe aan een volgend bericht.

Kijk ook eens bij schijfbeheer wat de toestand van de kaart is en maak daarvan ook een afbeelding om aan een volgend bericht toe te voegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je muziek op de kaart wil zetten, stop je dan de kaart in de mp3 speler en dan de mp3 speler via usb aan de pc of stop je de kaart in een aparte kaartlezer op de pc?

Als de kaart verbonden is met de pc (via mp3 speler of via kaartlezer) klik dan met de rechter muisknop op de schijf en ga dan naar eigenschappen. Maak hiervan een schermafbeelding en voeg deze toe aan een volgend bericht.

Kijk ook eens bij schijfbeheer wat de toestand van de kaart is en maak daarvan ook een afbeelding om aan een volgend bericht toe te voegen.

Zo ik hoop dat ik het goed gedaan heb .

Doc1.doc

Doc2.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het heel goed gedaan.

Volgens de afbeeldingen is de F (geheugenkaart) slechts 1GB groot en bijna helemaal leeg (4MB in gebruik).

Zet er maar muziek op tot je de melding krijgt dat de schijf vol is.

Kijk dan in de verkenner hoeveel liedjes en dan op staan.

Maak dan opnieuw de afbeeldingen zoals hiervoor en zet het allemaal in een volgend bericht.

Je mag beide afbeeldingen in hetzelfde document plakken hoor, dat bespaart je een upload.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu dat is het hem net wat ik eigelijk vroeg .

als ik er op mijn maniet met kopieren en plakken muziek op zet kan de radio de geheugenkaart niet lezen nu zij een vriend van me maar moet je dat niet als data weg schrijven dan zal die dat wel zien de radio .maar dat is de vraag dat kan ik niet hoe ik dat moet doen maar zal zeker nog eens wat wat u voorsteld .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.