Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, Ik heb dit probleem al een tijdje.

Als ik 100 mbps full/half duplex kies in properties van mijn NIC dan krijg ik geen internet verbinding. Op auto werkt het ook niet. Het lampje op de modem brandt ook helemaal niet waar ik de kabel heb in gestopt.

Het rare is dat 10 mbps wel werkt. De Netwerk driver up to date. Kabel is een Cat5e.

Ik gebruik Windows 7 64 Bit home premium, Netwerk kaart is Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller en mijn router is Zyxel Prestige 2602HWL-61C

Geplaatst:

Hebt je ook getest met een ander kabel?

Zijn de kabels goed vast want zoiets kan weleens beetje los komen. Cat5e is een prima kabel.

Hebt je de modem en router herstart door de stroom uit te zetten in volgorde weer aan te zetten?

Geplaatst:

Laat die tips over de draadloze verbinding voorlopig maar even zitten.

Waarschijnlijk staat de snelheid van de ethernetpoorten op de router niet goed ingesteld.

Ga naar de instellingen van je router en open de pagina advanced setup - LAN

Maak hiervan een afbeelding (of meer indien nodig) zodat alle instellingen er op staan.

Dan had ik ook graag een afbeelding gehad van de pagina's maintenance - system status en maintenance -diagnostic.

Voeg deze afbeeldingen toe aan een volgend bericht.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.