Ga naar inhoud

verwijderde map terughalen

superjona

Aanbevolen berichten

Ik kreeg net dit mailtje binnen :

Hallo Jonathan

Ben jou tegengekomen op het internet, en hoop van harte dat je me kan helpen. Alvast proficiat eigenlijk, met al wat je weet en kan. Want ik ben eigenlijk een computerleek. De basis ken ik al, maar dit probleem ken ik niet: een verwijderde map van Outlook, terughalen. Per ongeluk heb ik gisteren bij Outlook een map verwijderd. Dus in die map, zaten ook mails. Die map vind ik niet meer terug bij "verwijderde items".

Hoe kan ik die map terug vinden, op een vlotte manier? Jammer genoeg heb ik geen back-up gedaan, maar zal dat wel doen, wanneer alles ok is. Dan ga ik eens zien, hoe ik een back-up maak.

Maar eerst die map terug "ophalen", indien mogelijk natuurlijk.

Hopend dat je me kan helpen, dank ik je bij voorbaat.

Vriendelijke groeten

...

Weet iemand raad ? aangepast door kweezie wabbit
Tag code vervangen door quote
Link naar reactie
Delen op andere sites

De standaard lkokatie voor de bestanden van OE6 is

C:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Identities\{lang nummer}\Microsoft\Outlook Express

Dit zijn normaal verborgen bestanden.

Elke map in OE6 wordt opgeslagen als mapnaam.dbx

Je kan deze lokatie doorzoeken met recuva naar verwijderde .dbx bestanden en zo het bestand herstellen.

Waarschijnlijk moet je in OE6 de map opnieuw aanmaken en OE6 herstarten om de map weer te zien in OE6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via mail ontvangen

Hallo

Bedankt voor je medewerking, i.v.m. dit: http://www.pc-helpforum.be/f266/verwijderde-map-terughalen-29389/

Maar heb een probleem: bij C:\Documents and Settings vind ik enkel 2 gele mappen, namelijk Adminstrator en All Users

Wat moet ik dan doen, om zo snel mogelijk mijn verwijderde-Outlook-map, terug te krijgen?

Probeer het eerst bij de map administrator.

Recuva kan je hier downloaden. Download start automatisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.